Subject: FW: Spordihoone. Viljandi mnt 162/4, Luige alevik, Kiili vald. Veevarustuse ja kanalisatsiooni välisosa projekt.
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 14:34:21 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/25/10964-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Raido Mugamäe <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 6, 2025 2:26 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Re: Spordihoone. Viljandi mnt 162/4, Luige alevik, Kiili vald. 
Veevarustuse ja kanalisatsiooni välisosa projekt.

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks täiendatud lahenduse. Praeguse lahenduse puhul 
sademevett TRAM-i kinnistul paiknevasse kraavi ei ole juhitud.

Olemasolevad sademevee ühendustorustikud on ette nähtud likvideerida.

Lugupidamisega,

Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

55541294

Kontakt Raido Mugamäe (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval K, 30. juuli 2025 kell 14:50:

Tere,

Kas teil oleks võimalik mulle selle kinnistu sademevee teemal helistada.

Mõte on sademevesi krundi põhiselt ära lahendada aga ma tahaks korra 
lihtsalt selle lahenduse teiega läbi arutada.

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

55541294

Kontakt Laur Kõiv (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 18. juuli 2025 
kell 13:09:

Tere

Juhul kui planeeritakse sademevee juhtimist riigitee äärsesse kraavi (TRAM 
maaüksusel), siis palume esitada vastava pädeva spetsialisti arvutused 
sademevee vooluhulkade kohta riigitee äärsetes kraavides (sh truupides), 
hinnata arendustegevusest lisanduvaid (sh olemasolevaid) vooluhulki, 
riigitee kraavide ja truupide läbilaskevõimet, sh truupide seisukorda ja 
teostada läbilaskearvutused kuni riikliku eesvooluni (Sausti peakraav). 
Lisaks palume kajastada asendiplaanil, milliste kraavide ja truupide kaudu 
sademevesi jõuab eesvooluni (Sausti peakraav).

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Raido Mugamäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 18, 2025 10:00 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Spordihoone. Viljandi mnt 162/4, Luige alevik, Kiili vald. 
Veevarustuse ja kanalisatsiooni välisosa projekt.

Tere,

Saime oma projektile Transpordiameti poolt märkused. Sooviksin üle 
täpsustada, mis on silmas peetud järgmise lausega ( esitada riigitee äärse 
kraavi projekt kuni eesvooluni).

Millisest kraavist on siin juttu.

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

55541294